Ca maşină nou apărută pe piaţă, într-un segment în care imaginea înseamnă totul, nu-ţi este deloc mai uşor dacă ai un rival precum Fiat 500, care duce cu gândul imediat la maşinuţa în care italienii creşteau indexul demografic la ţării lor în anii ’60.
Tocmai de aceasta Adam a avut grijă să-şi creeze o imagine cât mai greu de uitat încă din start. De exemplu, este maşina trendy în al cărei configurator îţi poţi petrece o zi întreagă şi, oricât de lipsit de simţ artistic ai fi, nu poţi să dai greş cu rezultatul final. Practic, Opel Adam este cea mai variat personalizabilă citadină, despre care poţi afla tot ce se poate afla în testele de aici şi de aici.
După vreo 100.000 de mii de unităţi vândute (din care, probabil, cu greu ai găsi două care să arate la fel), cei de la Opel au tras o linie şi au observat că 70% dintre clienţi erau femei. Fără să stea prea mult pe gânduri, au schiţat conceptul Adam Rocks, care preconiza o variantă mai musculoasă a gingaşului Adam. Un an mai târziu debuta la Geneva Adam Rocks, cel mai mic crossover pe care l-a văzut Pământul.